Laplander Forum online since 2003   Today: 26 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Vårträff Bjurbäcken 2008
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Vårträff Bjurbäcken 2008

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 15 år, 11 måneder siden #3345

Låter intresant skall se om jag får möjlighet att komma med jag också, var ju inte så långt att åka 27 mil .
Hoppas kärleken är hundvakt
Då skall det inte vara några problem, när jag missar klubbträffen i gästrikland så måste jag ju få ta en (liten)tur i alla fall

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 15 år, 11 måneder siden #3347

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Låter trevligt Hansen. Kan garantera att du inte blir missnöjd! Har hittills varit mkt trevliga träffar.

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 15 år, 11 måneder siden #3348

  • Lennart
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 9
  • Karma: 7
Även den lågtflygande \"Gripen\" med besättning lär landa redan på fredag, och sedan utstå prövningarna ända till söndag - om alla tecken slår in. Så vi ses då

/Burktörpern (Airborne!)

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 15 år, 11 måneder siden #3349

Ja då var det spikat för mej med då.
Kärleken tar hand om hunden, Så jag rullar från Skänninge tidigt på fredags morgonen.
Hoppas på bättre väder än det är här nu i helgen regn/snö och runt 2-4 grader på dagarna
då det blir tält för min del, nåja ordentlig sov säck och fjälltältet så ordnar det sej säkert:)

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 15 år, 11 måneder siden #3351

Någon mer som kör E18 till karlstad och vidare ut i skogen därifrån på fredagen ?
Funderade på kör sällskap sista biten om det är fler så går det ju att mötas upp efter vägen

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 15 år, 11 måneder siden #3352

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Hvis du kommer nordfra, kjører du forbi Torsby og Sunne. Hvis du svinger av i Sunne så kommer du rett til leiren. Hvis du skal helt ned til Karlstad først, så blir det en lang omvei.
..Trond
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.75 sekunder å laste siden
Top of Page