Laplander Forum online since 2003   Today: 25 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

ok, fjellet venter
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: ok, fjellet venter

Re:ok, fjellet venter 15 år, 9 måneder siden #3488

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Var helt eventyrlig fiske. Ørreten beit på all slags fluer. ikke kresen nei. Fisket med tørr fluer, ikke mange kastene mellom hver fisk, dette var driiiit artig. Faktiskt beste fisketidene var rundt 22 og til 0000. da var den i ekstase. Fikk en hel harr, 400 grammer. trur måleinstrumentett mitt er litt defekt, for den både så større ut og kjentes større ut, men greit nok, flott steke fisk.

Bare jeg får noen bilder fra han som turde å bli med så skal bilder legges ut!

Godt at jeg kan være til inspirasjone hhansenfishing, God tur og shit fiske til deg også!

Re:ok, fjellet venter 15 år, 9 måneder siden #3489

Höres fint ut runt 22-00 håller dej andre sej i husbilen då får jag fiska i fred hur mycket jag vill

Re:ok, fjellet venter 15 år, 9 måneder siden #3490

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Spesielt nå som det er så varmt så biter fisken best på denne tiden.
Men for å unngå noen bråk så sjekk hvor lenge du kan fiske i vannet der du fisker. er det laks så er det som regel ikke lov til å fiske etter 2300 eller ved midnat og til 0500 eller 0600.
Lakse fiske er sære ting ass... Men ørretten kan man dra når som helst. Forstå dem som forstå kan

Re:ok, fjellet venter 15 år, 8 måneder siden #3502

Hej hemma igen efter en fin vecka runt Lom och fjällen der,
Fine fiske vann fan jag men annpasning till familjen och veldigt varierande väder gjorde att det inte blev någon fisk att skriva i historiebökerna om men mange små som fick gå tillbake och vokse sej större

Men kan bara säga att jag njutit i fulla drag av fin natur vandring på fjäll, glacierer och smygande i älvar.

Längtar redan till nästa tur till mitt älskade Norge

Re:ok, fjellet venter 15 år, 8 måneder siden #3516

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Du får si ifra neste gang du kommer da! Får ta ta med meg stanga og bli med på en tur...
Men det er jo ikke str på fisken eller hvor mange man får som teller. deilig å bare stå i elva og kose seg og suge til seg inntrykket av elva og det som er rundt en.

Godt og høre at du koste deg!!!! Har du et bilde da. Ser ikke ut som a jeg får noen bilder av mine fisker. Neste gang skal jeg ha med eget kamera!
  • Side:
  • 1
  • 2
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.72 sekunder å laste siden
Top of Page