Laplander Forum online since 2003   Today: 25 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

fjærer her å der
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: fjærer her å der

Sv:fjærer her å der 17 år, 4 måneder siden #1122

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
Trond skrev:
Jeg vet vel ikke hva du trenger, jeg har ikke sett bilen din..

Hvilke fjeroppheng skal du bytte/restaurere? Er det snakk om høre foran, eller alle, både foran og bak?

Vet ikke om metallplatene kan brukes på nytt, eller om du kun trenger bolter, muttere og korkpakninger..

Hva med foringene? Er det de du først og fremst skal bytte? På hvilke og hvor mange fjærer?

Hva er kontnummeret ditt? ..og pin-koden?

:paper:



fjærene foran ?opplever litt slakk i begge ender 2-3 millimeter kanskje normalt,ble bedre nor de fikk en tur med fett pressa?

du får ta deg en tur....på jobben min de ligger der....fjærene.
har ryddet litt i skuffer å skap..fant noen lykter som burde passe bøyla de,
synes du de ikke passer,arkiverer jeg de i den store grønne dunken:dunno:
det er 24v lamper......
olje fat er det ikke igjen, de har brukt alle.....men det kommer inn flere tomme fat.......tror jammen meg jeg har nye kraner i eske liggende også
har også en forundrings pakke liggende, som takk for kost og losji på bjurbaken :happybeer:

konto-nr og pin

Vedlegg:

Sv:fjærer her å der 17 år, 4 måneder siden #1126

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Lampene ser jo fine ut
Kraner? Er det slike man monterer på GMC for å lage berger? ..eller er det slike man vrir på for å tappe øl?

Skal ta en titt i Shoppen senere for å finne ut hva foringene koster, du trenger 4 bolter, 4 muttere (85x8=680)+8 korkskiver (tror de koster en tier for stykke) + eventuelt 2 stk foringer (skal sjekke prisen)
..Trond

Sv:fjærer her å der 17 år, 4 måneder siden #1133

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
Trond skrev:
Lampene ser jo fine ut
Kraner? Er det slike man monterer på GMC for å lage berger? ..eller er det slike man vrir på for å tappe øl?

Skal ta en titt i Shoppen senere for å finne ut hva foringene koster, du trenger 4 bolter, 4 muttere (85x8=680)+8 korkskiver (tror de koster en tier for stykke) + eventuelt 2 stk foringer (skal sjekke prisen)




lampene er gulle gode de :silly: kraner ja....vist du fyller opp 200 l øl på fatet kan du tappe med de ja......



Vedlegg:
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.70 sekunder å laste siden
Top of Page