Laplander Forum online since 2003   Today: 27 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Dekk til valpen. Hva slags og hvor?
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Dekk til valpen. Hva slags og hvor?

Re:Dekk til valpen. Hva slags og hvor? 16 år, 10 måneder siden #2207

  • Ystei
  • FRAKOBLET
  • Bruker
  • Karma:
Ser på en ganske bra valp med lite rust og b20 motor til 22000 med 5 nye Silverstone MT117. Har hørt at silverstone ikke er noe særlig på veien.. Stemmer det?

Re:Dekk til valpen. Hva slags og hvor? 16 år, 10 måneder siden #2208

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Teoretisk sett burde vel bredere dekk gi bedre stabilitet, men jeg oppleverer det motsatte med mine. Vet ikke om det egentlig stemmer, men med de brede dekkene føles bilen mer vinglete, spesielt i svinger.
..Trond

Re:Dekk til valpen. Hva slags og hvor? 16 år, 10 måneder siden #2210

  • EKJ
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 47
  • Karma: 14
Hallo, er jeg som har gamlebilen til CHEVYAZER, vil no påstå at det er som natt og dag og kjøre på trxus i forhold til de originale knobby dekkene, både stabilitet og fremkomlighet forbedres betraktelig.brukte den i vinter på snøføre, og de sitter som klisteret på vanlig snøføre.På is sier det seg selv at det ble litt båt, men skal du komme bukt med det problemet må du nok skyte inn x- antall lastebilpigger, uansett type dekk du har med den korte akselavstanden. På min forrige felt var jeg nesten nødt til å legge på kjetting for å komme frem om vinteren. Felger og dekk er det endel brukt å få kjøpt, så jeg ville nok lett litt der før man vurderer nytt. Lykke til med letingen
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.67 sekunder å laste siden
Top of Page