Laplander Forum online since 2003   Today: 20 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

petlas på vinterføre
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: petlas på vinterføre

Re:petlas på vinterføre 13 år, 10 måneder siden #4426

  • terrianders
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 5
  • Karma: 5
Hvor får jeg kjøpt Petals dekkene? Vurderer å skaffe meg noe lit mer terrengvennlige dekk etterhvert selv

Re:petlas på vinterføre 13 år, 10 måneder siden #4427

  • Rammstein85
Kjøpte mine hos Olav Teigen i skotselv, tar rundt halvannen time tur retur og kjøre fra Hønefoss. Du kommer ikke til og angre på kjøp av disse, de er veldig gode i terreng (spesielt gjørme) og langs veien. eneste dem blir litt urunde hvis dem står lenge (bare kjør noen km før du drikker morrakaffen) Men du burde ringe og spørre før du drar, dem hadde ikke så mange igjen når jeg kjøpte mine. betalte 6800 for 4. Få dem montert og avbalansert på Vianor oppi hønegata, der driver dem med lastebildekk etc... var vertfall det jeg gjorde
Siste endring: 13 år, 10 måneder siden Av .

Re:petlas på vinterføre 13 år, 10 måneder siden #4430

  • terrianders
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 5
  • Karma: 5
Takker og bukker. Skal sjekke med Teigen hvis jeg har 7000 kr til overs om en liten stund. Gummikrysset er bra:-)

Re:petlas på vinterføre 13 år, 10 måneder siden #4432

  • Rammstein85
Disse dekkene biter jævli godt, har kjørt opp veldig bratte bakker med vått gress uten og spinne (40-50 grader) , og rygget opp av dype grøfter med bare blaut blåleire og gras.., blir artig og prøve dem til vintern (håper det blir MYE snø ) det jeg er mest redd for når jeg kjører i terreng er og velte
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.68 sekunder å laste siden
Top of Page