Laplander Forum online since 2003   Today: 20 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Luft i hydraulikken?
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Luft i hydraulikken?

Re:Luft i hydraulikken? 14 år, 2 måneder siden #4268

  • Rammstein85
Har nå sjekket olje på begge kassene. var langt under påfyllingshullet på begge to.. måtte stikke en ståltråd inn for og finne olje langt der nede..peila det i høst men bunnpluggen lekker..har nok rent ut mye siden den gang

Re:Luft i hydraulikken? 14 år, 2 måneder siden #4269

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Da kan jeg tenke meg at problemet forsvinner når du får fylt opp begge kassene med olje
..Trond

Re:Luft i hydraulikken? 14 år, 2 måneder siden #4275

  • Rammstein85
Det hjalp og få på olje gitt! hjalp enda mer og stramme mutteren på girleddet (det som sitter under støvdekslet til girspaken) den var så løs at den kunne skrus med fingrene...

Re:Luft i hydraulikken? 13 år, 9 måneder siden #4470

  • Rammstein85
Tar vanlige bilverksteder på seg reprasjon på valp..? må reparere kløtsjen, men føler meg ikke kompetent til den jobben selv..

Re:Luft i hydraulikken? 13 år, 9 måneder siden #4471

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
De fleste verksteder tar reparasjoner på feltvogna, men det kan ta litt tid hvis de trenger deler. Delene kan ikke bestilles hos Volvo, så du bør gi dem beskjed på forhånd om hvor delene kan bestilles (Trollstein, Teigen, Laplander Shop, Vollen Truck Parts, etc)
..Trond

Re:Luft i hydraulikken? 13 år, 9 måneder siden #4472

  • terrianders
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 5
  • Karma: 5
Jeg trudde du hadde peiling jeg Rammstein? Du gir jo stadivekk så mange gode råd. Min clutch er også gåen. Jeg tror ikke det er noe særlig væske i den i det hele tatt så jeg må pumpe endel noen ganger for å få den til å virke. Vurderer å bestille et overhalingskit fra shoppen. Er det vanskelig å skru clutch? Vi kunne jo kikket på det i sammen. Jeg har en kammerat på Veme som er litt mer kompetent en meg. Og en annen fyr som er lastebil mekaniker. Har du dårlig tid i forhold til EU kontroll? Vi kan jo bestille fra Trond i sammen så sparer vi kanskje noen kr. i porto. Har god erfaring med han fra tidligere, men det kan jo ta litt tid med shippinga nå på sommeren.
Siste endring: 13 år, 9 måneder siden Av terrianders.
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.73 sekunder å laste siden
Top of Page