Laplander Forum online since 2003   Today: 18 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

dekk
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: dekk

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4558

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
HE HE. ja folk er rare og artige.. hehe.
jo da, skal ikke la deg lure av petlas dekka ass, de ser ikke råest ut men folk får seg en overaskelse der .
bare skyte inn en bitteliten sak her. lufttrykk er en genial sak. kjørte som f jeg på is med knobby, de klistret seg fast til underlaget. men du nevnte noe med å bremse med knobby. hehe, det er en annen sak, spesielt på is. Ikke kast knobbyene dine, hvis de ikke er sprekkete og har gode mønstre, spar dem og ta heller å pigg opp dekka dine`?

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4559

  • Rammstein85
Kastet dem når jeg la om til petlas jeg tenkte på og pigge dem, men de var så ukomfortable og kjøre på at jeg bare ville bli kvitt dem, desuten hadde jeg bare 5 felger.. sparte på det ene som reservehjul da, men det beste hadde vel vært ett sett piggete petlas i tillegg, men blir så dyrt atte har kostet på bilen ca 30 000 i 2010

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4560

  • valp1
Nå gler jeg meg bare mer slik dere snakker om dekka ja skal få finger ut av ræ.. og få dem på felg, men får ikke tid før etter neste helg desverre

Re:dekk 13 år, 6 måneder siden #4561

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
helt rått..
Siste endring: 13 år, 6 måneder siden Av Torgersen.

Re:dekk 13 år, 6 måneder siden #4575

  • valp1
Jaja da har dekka flytta seg fra under altanen til felgene på valpen. og det var helt rått! helt ny bil

Re:dekk 13 år, 6 måneder siden #4576

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Gratulerer\"! På tide..
de dekka blir du fornøyd med! moror å høre at du er fornøyd
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.76 sekunder å laste siden
Top of Page