Laplander Forum online since 2003   Today: 26 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

dekk
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: dekk

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4543

  • Rammstein85
Nåååh.. fått prøvd de nye dekka dine??

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4544

  • valp1
Dem ligger under altanen enda gitt har nettopp kjøpt meg \"nytt\" hus så er i full gang med oppusing først. kommer kansje på i neste uke. Gler meg som fy, men må prioriter huset først selv om jeg vet at det er feil prioritert

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4548

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Hmmm, under altaen? Der gjør de ikke mye til nytte??

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4550

  • Rammstein85
Blir en fin opplevelse for han og få på nye råe dekk husker når jeg fikk av knobbyen ( ) , da vart bilen straks brukt en smule mer kan du si

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4552

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
konge fornøyd med petlassene mine jeg også. trenger faktiskt ikke annet. jeg kjører fra de værste bilene med petlas jeg, selv om de har dekk tatt ut av helvette, HAR IKKE SJANGS. sPØR tROND BARE. Trond har kommet seg rimelig bra frem med Petlassene han også.

Turr Valp1 blir skrekkelig fornøyd ja.

men Rammstein85 ! skal ikke grave knobby nedenom å hjem, var skikkelig fornøyd med dem jeg de årene jeg brukte dem. men jo da, kan selvfølgelig ikke sammenliknes med Petlas.

Re:dekk 13 år, 7 måneder siden #4557

  • Rammstein85
Mine knobby var forferdlig harde og glatte, til tross for godt mønster, ikke annet og vente når gummien er 30-40 år gammel. hadde dog aldri problem med og komme fram i snøkaoset i vinter men men skal jo gjerne bremse litt også men de var sikkert gode når dem var nye og gummien var fersk. dessuten er de gjerne regumierte... ikke bra for kjøring på motorvei i sommervarmen Angående petlas så ser dem jo ikke så råe ut i forhold til mye annet av disse monster offroad dekka mange bruker på andre biler, men skinnet kan bedra Mange som ikke kjenner til Volvo felt undervurderer dem kraftig, enkelte har tilogmed spurt om den har firehjulstrekk
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.73 sekunder å laste siden
Top of Page