Laplander Forum online since 2003   Today: 16 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

div deler
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: div deler

div deler 18 år, 3 måneder siden #59

  • Lasse
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 45
  • Karma: 2
hei alle sammen. jeg har en svensk utgave av valpen, jeg lurte på om noen vet om bremsebryteren er den samme som på den noske? dessuten har jeg blinklys på taket noe den norske utgaven ikke har (jeg kjønner hvorfor) er disse like som det er på den norske forran? gjerne bilde så jeg kan sammenligne... hilsen Lasse:unsure:

Re:div deler 18 år, 3 måneder siden #60

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
lasse moe skrev:
hei alle sammen. jeg har en svensk utgave av valpen, jeg lurte på om noen vet om bremsebryteren er den samme som på den noske? dessuten har jeg blinklys på taket noe den norske utgaven ikke har (jeg kjønner hvorfor) er disse like som det er på den norske forran? gjerne bilde så jeg kan sammenligne... hilsen Lasse:unsure:


Den svenske \"radiovalpen\" har samme bremselysbryter som den norske. Ambulansen og 12-volts hardtopen har ikke samme.
Blinklysene på taket er ikke de samme som på de norske bilene.
..Trond

Re:div deler 18 år, 3 måneder siden #61

  • Lasse
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 45
  • Karma: 2
Hei. takk skal du ha, jeg har 12v med presenning, altså passer ikke den norske bryteren har jeg forstått riktig? vet du om det går ann å bruke en annen type bryter, fra foreksempel amaason ellerlignende?
:blink:

Re:div deler 18 år, 3 måneder siden #62

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
lasse moe skrev:
Hei. takk skal du ha, jeg har 12v med presenning, altså passer ikke den norske bryteren har jeg forstått riktig? vet du om det går ann å bruke en annen type bryter, fra foreksempel amaason ellerlignende?
:blink:

Det er riktig. Forskjellen er spenningen, gjengene er de samme. De passer i samme hull.
Har du 12V på bilen, kan du bruke en 12V bryter fra Amason eller fra 140-serien. De passer i hullet, og har riktig volt.
..Trond

Re:div deler 18 år, 3 måneder siden #63

  • Lasse
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 45
  • Karma: 2
hjertelig takk. da får jeg dra å kjøpe

Re:div deler 18 år, 3 måneder siden #64

  • Lasse
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 45
  • Karma: 2
Hei igjenn det er masekoppen:whistle: jeg har vært en tur i skogen det er derfor ikke bremsebryteren virker jeg så det nå, den mangeler polene på bryteren (sikkert dotti av) men tittet nermere på blinklyset det ser meget likt ut som de norske (lasta ned et bilde fra galleriet her på forumet å forstørret det) kan det være de samma tro?
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.77 sekunder å laste siden
Top of Page