Laplander Forum online since 2003   Today: 25 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Club Laplander
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Club Laplander

Re:Club Laplander 17 år, 7 måneder siden #430

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Takker og bukker. Vil ikke miste 5 år av denne gutte klubben grei!
Håper da ikke at det bare er gutter som blir med da, jenter er vel også velkommne eller?

Takker og bukker nok en gang for euroen

Re:Club Laplander 17 år, 7 måneder siden #433

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
FILM.....:pinch: FINNER ingen film jeg.....trykker på last ned..skjer det ikke en dritt:unsure:

Re:Club Laplander 17 år, 7 måneder siden #434

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Hmm.. er du bak en firewall?

Nå har jeg testet med Mozilla, Firefox og Internet Explorer, og det virker fint her. Både streaming versjonen i Galleriet (Galleri->Klubb->Opplæring) og originalene (Nedlastinger->Klubb-Opplæring)

Jeg har pakket originalene i zip-filer, og lagt opp disse i tillegg, det kan hjelpe de som har firewall som stopper mediafiler. Kanskje det hjelper?

Fint om du gir beskjed om hva som skjer (Feilmelding/tomt vindu/advarsel), med hvilken fil (zip/mpg(adsl/isdn), og hvilken oppkobling (modem/isdn/adsl) og browser (Mozilla/Opera/Trashcan) du bruker. Det kan sikkert hjelpe fler også.
..Trond

Re:Club Laplander 17 år, 7 måneder siden #435

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
humm... mekelig får abselutt ikke opp noen ting når jeg trykker på hva som helst på nedlastning sidene?kjører oprah/har prøvd i exp.er bak en wall ja men den skal da ikke sperre noe.laster da ned filmer på andre nettsteder med windows media p? har da fått sett filmene der før...........er det rart man blir gal...........NEI..............

Re:Club Laplander 17 år, 7 måneder siden #436

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Hva skjer om du høyreklikker direkte på denne linken, og velger Lagre Mål Som?

www.laplander.nu/component/option,com_re...7e6cf2ae70521d1e59e/

Det er samme linken som finnes på nedlastingssiden, men her er det bare en vanlig link.

Jeg har ikke Opera, så jeg får ikke testet den herfra, men jeg skal aktivere nedlasting på liste-siden også. Kanskje det virker bedre der. (Da slipper du å gå helt inn på siden for den filen, men kan laste ned fra siden som lister opp alle filer i kategorien).
..Trond

Re:Club Laplander -> Fixet 17 år, 7 måneder siden #437

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Beklager, min feil

Det viste seg at jeg hadde glemt å aktivere nedlastings-funksjon for akkurat den katalogen som Opplæringsfilen ligger i.

Har gjort det nå, så nå kan du laste den ned så mange ganger du bare vil
..Trond
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.77 sekunder å laste siden
Top of Page