Laplander Forum online since 2003   Today: 19 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Velkommen til familien
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Velkommen til familien

Velkommen til familien 16 år, 1 måned siden #3018

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Min fantastiske kjæreste og jeg hadde vært sammen i over ett år og vi hadde bestemt oss for å gifte oss.

Det var bare en liten ting som plaget meg. Det var hennes vakre lillesøster.

Hun var 22. Hadde trange shorts og gikk ofte uten bh.
Hun bøyde seg ofte frem når hun var nær meg, og jeg fikk alltid se mer enn jeg burde av hennes private deler.
Det måtte være med vilje, hun gjorde det nemlig aldri i nærheten av noen andre.

En dag ringte lillesøsteren og bad meg komme over for å se over bryllupsinvitasjonene.
Hun var alene når jeg kom dit, og hun visket til meg at hun lengtet etter meg og hadde følelser for meg som hun ikke kunne komme over. Hun sa at hun ville elske med meg bare en gang til før jeg giftet meg og egnet mitt liv til hennes søster.

Jeg var i sjokk, og kunne ikke få frem ett ord. Hun sa: \"Jeg går opp til soverommet, og om du vil ha en siste ville svingom, bare kom opp og ta meg.\"

Jeg var som forstenet da jeg så henne gå opp trappen. Da hun kom til toppen dro hun av seg trusen og kastet den ned trappen mot meg.
Jeg sto der en stund, så snudde jeg meg og gikk rett mot ytterdøren. Jeg åpnet døren og gikk mot bilen.

Utenfor sto hele min kommende familie og klappet i hendene. Med tårer i øynene klemte min svigerfar meg og sa
\"Vi er virkelig glade for at du har klart vår lille test ….-Vi kunne ikke ønsket oss en bedre mann til vår datter.\"

Velkommen til familien !

Og moralen i denne historien er :
Oppbevar alltid kondomene dine i bilen!
..Trond

Re:Velkommen til familien 16 år, 1 måned siden #3027

  • Gabus
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 117
  • Karma: 15
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.63 sekunder å laste siden
Top of Page