Laplander Forum online since 2003   Today: 26 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Romania neste!
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Romania neste!

Re:Romania neste! 17 år, 6 måneder siden #833

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
cato skrev:
Torgersen skrev:
Hei hei hei!

Hjemme igjen, så grønt blir hos meg....:laugh:

Å nei, ingen kvinnfolk her nei, jeg vet da bedre enn som så...


HUMMMM hva var så spennende der da:blink: alikevel, velkommen til bake til laplander forumet.....kanskje det blir litt mere liv her nå ????du har vel kanskje litt å lese igjennom hvis skal du ha med deg alt som hat skjedd mens du var borte:)


tROND HADDE LITT RETT cATO! iKKE SÅ MYE SOM HADDE SKJEDD PÅ FORUMET DA. Hva har skjedd a Gutta???

Re:Romania neste! 17 år, 6 måneder siden #837

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Jeg syntes jeg var uheldig fordi jeg druknet fordeleren på Trandum, og måtte bytte den (nå har jeg en BV-fordeler som skal være vanntett).

Men det kommer skjelden en ulykke alene..

Starteren daua i går. Kortsluttet sikkert i badedammen på Trandum, og har sloss for å overleve en stund til. Nå må jeg på langtur i morgen for å hente ny.
..Trond

Re:Romania neste! 17 år, 6 måneder siden #839

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
Trond skrev:
Jeg syntes jeg var uheldig fordi jeg druknet fordeleren på Trandum, og måtte bytte den (nå har jeg en BV-fordeler som skal være vanntett).

Men det kommer skjelden en ulykke alene..

Starteren daua i går. Kortsluttet sikkert i badedammen på Trandum, og har sloss for å overleve en stund til. Nå må jeg på langtur i morgen for å hente ny.


uheldig :laugh: kommer ann på øyet som ser det:laugh: her var det vel høy føring av lav pedal eller ? fikk vaffal testet blad fjærene godt:P både på sletta og på bakketoppen:laugh: :laugh:

Re:Romania neste! 17 år, 6 måneder siden #840

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Tror ikke det kan ha hatt noe med farten å gjøre, bilen går dobbelt så for som vi kjørte der...
..Trond

Re:Romania neste! 17 år, 6 måneder siden #842

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Trond skrev:
Jeg syntes jeg var uheldig fordi jeg druknet fordeleren på Trandum, og måtte bytte den (nå har jeg en BV-fordeler som skal være vanntett).

Men det kommer skjelden en ulykke alene..

Starteren daua i går. Kortsluttet sikkert i badedammen på Trandum, og har sloss for å overleve en stund til. Nå må jeg på langtur i morgen for å hente ny.


Litt spent på å høre om hvordan du klarte å drukne fordeleren din Trond?

Re:Romania neste! 17 år, 6 måneder siden #844

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
..Trond
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.74 sekunder å laste siden
Top of Page