Laplander Forum Søk online since 2003   Today: 16 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Artiklar
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Artiklar

Artiklar 18 år, 2 måneder siden #106

  • egil
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 8
  • Karma: 2
Som ni, bästa bröder (och förhoppningsvis också systrar) kanske har märkt så har jag en obotlig skrivbords-svada och tangentbords-diarre. Jag skriver mycket, varje dag (och natt) och om allt. Jo, jag sade ALLT. En liten bråkdel av det jag skriver brukar jag spara på datorn - i synnerhet om det är arbeten som tagit litet längre tid. Jag har skrivit ett kåseri om stora Valpar i norra Sverige (verkligt stora - inte några små fjuttar som C300-serien utan MYCKET större) en artikel om bränsleförbrukning, en om kemiskt rostskydd och en hel del annat som en Valpist kanske skulle tycka att är roligt eller nyttigt (eller kanske t.o.m. båda) att läsa.
Skall jag provpublicera något kort här, eller skall jag skicka till Trond för genomläsning först. Vilken rubrik skulle vara lämpligast att använda då jag berättar om hur jag hjälpte fyra vilsna tjecker att köpa en portalaxel men det blev 2½ bilar istället.
Eller kanske det är bäst att jag låter er vara ifred för min skrivklåda och kastar det i papperskorgen som vanligt.
Men ge mig ett tips nu - innan jag slänger skitet....
Vi höres
egil

Re:Artiklar 18 år, 2 måneder siden #107

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Alle historier av våres intresse og som kan glede og informere er vel hjertlig velkommne. Du kan jo bare legge inn en artikkel. Trond må jo før den blir publisert godkjenne den før den evt kommer på trykk.

Så bare kjør på Egil!:silly:

Re:Artiklar 18 år, 2 måneder siden #108

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Egil:
Du er nu officiell Publisher på dette forumet

Vi er glad for alle artikler og bidrag, og ingen trenger å godkjenne noe du vil bidra med.
Bare klikk på Legg til Artikkel i den menyen som kommer frem når du har logget inn.
Du får en drop down meny hvor du kan velge hvilken kategori du vil plassere artikkelen i.
Ikke kast noe!
Legg det inn her i stedet.

Om du har noe som ikke passer i de kategoriene som er her, kan jeg lage fler. Bare gi meg beskjed.

Husk å velge Publiser i nederste meny for at artikkelen skal vises, og Vis på forsiden slik at alle kan se den under Siste nytt (Jeg bruker Vis på forsiden det på alle artikler).
..Trond

Re:Artiklar 18 år, 2 måneder siden #109

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Dette gjelder andre som vil skrive artikler også. Bare skriv noen ord her, så gir jeg dere tilgang slik at dere kan legge inn og publisere artikler på forsiden og i seksjonen artikkler/nyheter.

Jo fler artikler og forfattere, jo bedre :laugh:
..Trond
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.69 sekunder å laste siden
Top of Page