Laplander Forum online since 2003   Today: 24 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Jeg spiller på john Dee
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Jeg spiller på john Dee

Jeg spiller på john Dee 18 år, 1 måned siden #118

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Hei alle venner!







Det har seg sånn at bandet mitt Agate spiller i en konkurranse mye bedre enn den vi tidligere spilte på som het Batlle of the bands.

Den festivalen vi nå har begitt oss ut på heter så mye som Emergenza festivalen og er GRISE stor verden over. Det kalles også VM i Rock.

Vi spilte delfinale på Gamla i Oslo den 03 Mars og kom da på 2’re plass som førte oss videre til semifinalen på John Dee



Det har seg slik at det er 7 til 8 band som spiller hver kveld, etter at hvert band har spilt kommer en representant fra Emergenza opp på scenen og lurer på om Dere ( publikum ) ønsker å sende oss ( agate) videre, denne gangen til finalen på Betong. Publikum vil da rekke opp en hånd for så å bli talt opp med stemmer. Det bandet med mest stemmer går videre. Denne gangen er det 2 av de bandene med flest stemmer som vil gå videre til finalen.



Så du skjønner sikkert at vi trenger mange på John dee som kan stemme oss frem og hjelpe oss til å bli rike og berømte.



Våres hjemme side er www.agate.se

Dere kan også bestille billetter til redusert pris, hvis Du / Dere ønsker hadde jeg blitt kjempe glad hvis du ville bestille dem hos meg da vi har type 150 billetter som vi \"bør\" få solgt ut.



Ved spørsmål kan du godt sende den til : Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen



Håper Du / Dere har muligheten til å hjelpe til her da vi er avhengig av . Klarer du og få dratt med deg noen skal jeg spandere et glass vann.



Stedet for semifinalen finner sted på John Dee, Torsdag 11 May. Vi begynner å spille 21:30 og spiller i ca 25 minutter men showet begynner 20:00

Så kanskje vi sees?



Direkte link til billett salget på siden våres biletter









Vi sees.





Med vennlig hilsen / Best regards



Ruben

Bass / backing vocal

Agate



Url: http://www.agate.se

mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

Re:Jeg spiller på john Dee 18 år, 1 måned siden #120

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Jeg kommer.
Har allerede bestilt billett
..Trond

Re:Jeg spiller på john Dee 18 år, 1 måned siden #124

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
I know! Flinke gutten sin det tenker jeg!....

Du er en sann fan Trond!

Re:Jeg spiller på john Dee 18 år, 1 måned siden #137

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Nå kom denne øverst i Siste-5-listen igjen
..Trond

Re:Jeg spiller på john Dee 18 år siden #151

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
OKI? he he.

Er det bra?

Re:Jeg spiller på john Dee 18 år siden #155

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Ja, da synes den på forsiden
..Trond
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.78 sekunder å laste siden
Top of Page