Laplander Forum Indeks online since 2003   Today: 20 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Huf, nok en gang
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Huf, nok en gang

Huf, nok en gang 17 år, 3 måneder siden #1390

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Ja ja, da var det liksom endelig den dagen hvor jeg skulle vise litt ekstra kjærlighet til valpen mein. Hjem fra jobben i dag, type minus ute skulle jeg bruke litt tid på å kjøre valpens hjerte ( B18) varm. Men trur du ikke at faanskapet hadde fryst for meg da? Jo da, Valpen min ville ikke vise meg eller gi meg gjensidig kjærlighet.

Så tappet en del vann fra radiatoren og fylte på mer konsentrat frost veske, og etter en stund tinte motoren opp, men slangene til varmeapperatet er ennå litt motvillig.

Så nå er det bare å starte faan skapet opp hver dag slik at den kan gå varm.

Litt vanskelig å kjøre seg en tur når du ikke vet om hvor lenge aksosen er villig til å forbli på bilen. Litt små ødelagt etter sist skogstur sammen med MWF..

Så jeg får bare håpe at valpen er i bedre humør i morgen, ellers så må jeg få tak i noen som kan strikke en genser til motoren min.

Rune is signing out.

Sv:Huf, nok en gang 17 år, 3 måneder siden #1391

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Den må nok startes noen ganger før det har tint i alle slangene.

Hvorfor har du ikke fylt på frostvæske før?
Allerede glemt dette?
http://www.laplander.nu/component/option,com_gallery2/Itemid,29/?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2988&g2_serialNumber=4
..Trond

Sv:Huf, nok en gang 17 år, 3 måneder siden #1392

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
He he, var redd du ville ta opp denne saken, trudde kanskje du hadde glemt dette jeg da.

Men jeg har da vært flink til det da, trudde jeg hadde helt på nok jeg, men tydeligvis ikke. Skal bli spennende å sjekke i morgen.

Takk for at du husket dette bilde. NOT :ohmy:

Sv:Huf, nok en gang 17 år, 2 måneder siden #1434

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
torgersen ? er det ikke slik blåselampe motor varmer sak å få kjøpt til vogna di ?uw varmer elle hva det heter.....så tiner den fortere neste gang den fryser

Sv:Huf, nok en gang 17 år, 2 måneder siden #1437

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Motor og rør er nå endelig tint opp, så nå har den det bare bre.

Jo da Cato, men når man er i det fri må man bruke det som man har tilgjengelig. 17 minusgrader er ingen match for en primus fra forsjen...

Så nå har den det bare bra. Nå er det bare jeg som må skjerpe meg og stelle litt bedre med babyen min.
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.73 sekunder å laste siden
Top of Page