Laplander Forum online since 2003   Today: 17 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Noen som klagde?
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Noen som klagde?

Noen som klagde? 17 år, 2 måneder siden #1393

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Var det noen som klagde fordi et par slanger ikke har tint opp? Du vet ikke hvor godt du har det


Før Jul var jeg et sted som jeg ikke burde være og ødela noe på bilen som jeg ikke burde ødelegge. Jeg fikk den opp på en henger og kjørte 12 mil til verksted.
Bilen ble stående på verksted i flere uker, og da er det ikke lett å være avhengig av bil.

Etter litt vurdering fant jeg ut at bilen er på verksted etter hver gang jeg har vært på tur eller treff. Dette er ganske ofte, så jeg kom frem til at jeg trenger en bil til. En jeg kan ha i reserve og bruke når den andre er på verksted.

For 2 uker siden hadde jeg enda ikke fått tilbake den gamle bilen fra verksted, og jeg kjøpte derfor en ny (gammel) bil.
Nå hadde jeg en bil som var i orden, og en bil som var syk.

Jeg brukte den nye bilen til jobb.
Det tok 4 dager, så ble den nye bilen syk...
Jeg fikk den i gang, og kjørte mot verkstedet, og kom ca halvveis før den døde. Det tok resten av den dagen, men bilen kom da frem til verkstedet til slutt.
Den gamle bilen var heldigvis ferdig, så jeg fikk den med meg hjem.
Nå hadde jeg en bil som var i orden, og en bil som var syk.

Jeg brukte den gamle bilen til jobb, mens den nye sto på verksted.
Det tok 4 dager, så ble den gamle bilen syk...
Den nye bilen var allerede ferdig, så jeg fikk hentet denne på verkstedet, og kjørte den hjem.
Nå hadde jeg en bil som var i orden, og en bil som var syk.


Jeg brukte den nye bilen til jobb, mens jeg skrudde på den gamle. Jeg rakk akkurat å bli ferdig tidsnok.
Det tok 4 dager, så ble den nye bilen syk...
Den gamle var nå i nogenlude stand, så jeg brukte denne til jobb, mens jeg prøvde å få i gang den nye.
Nå hadde jeg en bil som var i orden, og en bil som var syk.

Jeg klarte etter hvert å få i gang den nye bilen. Jeg fikk den til å gå sånn noenlunde bra. Nå hadde jeg jo den gamle bilen å kjøre til jobb med.
Det tok 4 dager, så ble den gamle bilen syk...
Dette skjedde i dag tidlig. Noe løsnet eller brakk et sted som ikke synes. Vet ikke hva som er galt.
Jeg vet bare at bilen går i max 30km, så blir den bremset av drivverk eller motor når jeg gir gass.
Ja, ja:
Nå hadde jeg en bil som var i orden, og en bil som var syk.

Dette var for 4 timer siden. Jeg kom halvveis til jobben med den nye bilen, og gjett hva som skjedde?
Nå har den ikke bremser...
Nå har jeg en bil som ikke er i orden, og en bil som er syk.


Hvor mange biler skal man ha for å være sikker på at man alltid har en som virker?
..Trond

Sv:Noen som klagde? 17 år, 2 måneder siden #1394

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Jeg datt litt ut jeg nå.
Hvor mange biler har du nå som er syk og hvro mange har du som er friske?

Vil dette si at jeg må komme og hente deg å dra deg noen steder?

Sv:Noen som klagde? 17 år, 2 måneder siden #1395

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Nå har jeg 1 bil som er syk (noe galt med drivverket) og 1 bil som IKKE er i orden (noe galt med bremsene).
Jeg har fremdeles 1 GMC som står i Bjurbäcken, men den starter ikke om vinteren
..Trond

Sv:Noen som klagde? 17 år, 2 måneder siden #1396

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
he he, hva skjer nå da?
Trenger du hjelp til noe?

Men du, jeg har da lov til å klage da selv om at du nå er litt dårligere stilt enn meg.

Hva skjer a.

Sv:Noen som klagde? 17 år, 2 måneder siden #1397

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
På en eller annen måte må jeg få den gamle bilen til verksted, men jeg har ikke noe med vanlig tilhengerfeste. Må prøve å få tak i kombifeste som jeg kan få verkstedet til å sveise på den nye, slik at jeg kan bruke den til å kjøre den gamle på verksted.

Tror jeg tar trikken til Bjurbäcken på lørdag..
..Trond

Sv:Noen som klagde? 17 år, 2 måneder siden #1398

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Trond skrev:
Nå har jeg 1 bil som er syk (noe galt med drivverket) og 1 bil som IKKE er i orden (noe galt med bremsene).
Jeg har fremdeles 1 GMC som står i Bjurbäcken, men den starter ikke om vinteren


Har hørt at disse bilene også vil ha litt bremse veske...

Du kan da gmc\'n min da, bare å sette inn batteri, ordne minuskabelen og sette inn en chok vaier så er den good to go
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.81 sekunder å laste siden
Top of Page