Laplander Forum Nyeste online since 2003   Today: 16 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Bremserør/slange
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Bremserør/slange

Bremserør/slange 17 år, 2 måneder siden #1533

  • hoppihelvet
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 20
  • Karma: 1
Da har det endelig blitt bedre vær så jeg får satt i stand valpen min.Har nå skiftet aksel kryss etter den juleture,smørt opp stort sett heile bilen,men mangler en liten del for at jeg kan ta den med ut igjen,og det er en bit med bremseslange.Den som var der ble som sagt slått av pga krysset som røyk.
Når jeg ligger under bilen,så går det rør bakover,helt til ca der den bakre akselen starter,der går den over i en slange til fordeler kryset bak,som er av rør.Kan noen gi meg ett tips eller en link til den slangebiten som jeg mangler?

Hilsen en som er kjøre sjuk!!!!!

PS:::Takker dere som styrer disse sidene,hva skulle mange av oss gjort uten dere:-)

Sv:Bremserør/slange 17 år, 2 måneder siden #1535

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Hvis jeg forstår dette rett, så trenger du den bakre slangen i midten, og ikke et av rørene?
Husk at alle deler finnes i Databasen.
(Øverst til høyre i toppmenyen).

Ta en titt på DENNE SKISSEN
Mener du den slangen som er merket med nr 81 ?
..Trond

Sv:Bremserør/slange 17 år, 2 måneder siden #1537

  • hoppihelvet
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 20
  • Karma: 1
Jepp,der var den gitt.
Finner nok det man trenger her inne ja,men du vet,er man stressa og ikke heilt i vater....og gjerne dårlig tid,så blir det til at man spørr istedenfor:-)
Vært innom shope`n og sett,men siden det ikke er noen bilder av selve slangen,så ble jeg litt usikker...

Sv:Bremserør/slange 17 år, 2 måneder siden #1539

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
skal si meg enig der. My letter å spørre, jeg bare spørr jeg, selv om jeg selv vet svaret. Så vet ikke hvor jeg havner hen da, i hvilken kategori, Svimmel, vater, stressa eller bare en kverulant....

Men men, Trondebassen hjelper deg han vet du.
Han er en sånn sjekk mann å spørre...

Men denne er \"dyr\" da

Sv:Bremserør/slange 17 år, 2 måneder siden #1540

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Dyr er den kanskje, men det er vel ikke så gøy å kjøre uten

Den slangen du trenger har varenr/volvonr 653820 og du finner den HER

Det mangler mange bilder i shoppen ennå, men jeg legger opp noen bilder nesten hver dag. I løpet av våren tror jeg at alle varene skal ha fått sitt bilde.
..Trond

Sv:Bremserør/slange 17 år, 2 måneder siden #1546

  • hoppihelvet
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 20
  • Karma: 1
Takker Trond,da er bremseslangen bestilt og på vei.Så nå er det ikke lenge til valpen er og se på veien igjen:point:
Men en ting jeg vurderer og gjøre før den tas ut på veien igjen,er og sveise ett gitter eller noe lignende over denne slangen,for jeg vil ikke ha en slik opplevelse igjen,der både all bremsekraft og all framdrift er borte...sansynligheten for at det skal skje igjen er vel...til stede.
Noen her inne som har opplevd det samme? Nekter og tro at dette er noe som kunn har hendt meg...eller?..
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.81 sekunder å laste siden
Top of Page