Laplander Forum Regler online since 2003   Today: 17 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

turer?
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: turer?

turer? 17 år, 9 måneder siden #216

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
ser jævlig kjekke ut disse turene deres må jeg si...et rolig skogstjern,bål til kokkelering,en go` kaffe kopp (er det noe oppi bortsett fra kaffe :blink: )og ikke minst er jo felt`n med :laugh:

Re:turer? 17 år, 9 måneder siden #219

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Du kan vel bli med en gang? Turene blir jo annonsert her på forumet ca en ukes tid før vi drar.

Hittil har jeg alltid hatt med noe sterkt, men alltid kommet hjem med uåpnet flaske..
Koppene har kun inneholdt kaffe. Sikkert bare fordi det skjer mer enn tiden tillater, så vi rekker ikke å drikke annet enn kaffe..
Regner med at neste offisielle tur blir i august, men det er mulig at det blir en mindre offisiell en om et par uker. Lyst til å bli med? Det blir i tilfelle fra fredag til søndag.
..Trond

Re:turer? 17 år, 9 måneder siden #221

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
da må jeg jo ha tre kant stag på villvo`n da, siden jeg ikka har motor eller bremser enda,så må en elller annen taue meg til skogs:( men jeg er en jævel til å drikke kaffe (svart) å ikke er villvo`n noe å overnatte i heller:P så jeg må nok få meg noe å ligge i også:P

Re:turer? 17 år, 9 måneder siden #222

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Du kan jo kjøpe båre og bårestativ i Laplander Shoppen, og en billig presenning hos Biltema.

..da var det bare kjøretøyet som manglet

Bilene tar jo fler enn 1 person, så det er fullt mulig å bli med som passasjer
..Trond

Re:turer? 17 år, 9 måneder siden #225

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
ja det høres greit ut det:laugh: har vel et gammelt telt liggende ellers greier jeg å såve under open himmel å jeg:laugh: (vist det ikke regner da):laugh:

Re:turer? 17 år, 9 måneder siden #227

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Jeg har da litt plass i Lavvuen.
..Trond
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.75 sekunder å laste siden
Top of Page