Laplander Forum Hjelp online since 2003   Today: 19 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

24v coil til Volvofelt
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: 24v coil til Volvofelt

24v coil til Volvofelt 16 år, 9 måneder siden #2355

  • EKJ
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 47
  • Karma: 14
ønskes kjøpt i disse ferietider, da min har sprukket og gir dålig gnist....

Re:24v coil til Volvofelt 16 år, 9 måneder siden #2356

  • Gabus
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 117
  • Karma: 15
Se her
http://tinyurl.com/2jtw7y

Kunne ikke finne den i Laplandershopen:no:

Re:24v coil til Volvofelt 16 år, 9 måneder siden #2357

  • EKJ
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 47
  • Karma: 14
Jepp, jeg vet, den står under drivverk i lapplander shoppen, problemet er at det er feriestengt

Re:24v coil til Volvofelt 16 år, 9 måneder siden #2358

  • EKJ
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 47
  • Karma: 14
Olav Teigen ble løsningen, fant ingen andre i nærheten... må jo ha kjørbar felt når man har begynt med ferie:spiteful:

Re:24v coil til Volvofelt 16 år, 9 måneder siden #2361

  • Gabus
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 117
  • Karma: 15
EKJ wrote:
Jepp, jeg vet, den står under drivverk i lapplander shoppen, problemet er at det er feriestengt


Drivverk??? jaja, den driver vel med noe den også......... Driver og lager gnist

Re:24v coil til Volvofelt 16 år, 9 måneder siden #2362

  • EKJ
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 47
  • Karma: 14
He he, tenker den detter nedi postkassa i morgen, har hatt problemer med at den ikke tar gassen skikkelig, byttet først stift, og det ble bedere, men så gikk det over til værre. Tenkte kansje forgasser, så jeg reiste til Rudshøgda og kjøpte med repsett til forgasser\'n. Ble ikke bedre, skiftet kondensator, da det egentlig bør byttes samtidig med stiften, ble ikke bedere! Den begynte også å bråkutte, for så å komme seg igjen, så jeg plukket av stålkoppen som sitter på coilen, og der dukket det frem en sliten coil med sprekk i toppen, samt at kjølevæska mest sannyneligvis har fordampet.
lette litt for å finne alternative løsninger, men det viste seg å være umulig å skaffe 24v coil hos vanlige delegrosister, alternativet ville ha vært å montere en 24/12 volt\'s omformer og bruke en standard coil, for det har jeg liggende, men er litt skeptisk til å montere sånne bokser i en bil som ikke er tett og som bør tåle vask med høytrykkspyler.
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.76 sekunder å laste siden
Top of Page