Laplander Forum Regler online since 2003   Today: 16 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

En Telenor-brukers dagbok
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: En Telenor-brukers dagbok

En Telenor-brukers dagbok 18 år, 4 måneder siden #32

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
kjære dagbok:

18. november - i dag prøvde jeg å koble meg til telenor. jeg har hørt at det er den beste online-servicen jeg kan

få. jeg fikk til og med en gratis cd-rom. den må jeg ta godt vare på i tilfelle de aldri sender meg en ny. jeg klarer ikke

å koble meg til. vet ikke hva som er galt.

19. november - en type på teknisk support sier at jeg trenger et kabelmodem. jeg kan ikke skjønne hvorfor. han

prøver sikkert bare å lure på meg noe dyrt utstyr. hvor dum tror han at jeg er?

22. november - jeg kjøpte modemet. jeg finner ikke ut hvor jeg skal gjøre av det. det passer ikke hverken i

skjermen eller printeren. jeg er forvirret.

23. november - jeg har endelig fått koblet til modemet. niåringen til naboen gjorde det for meg. men det virker

fremdeles ikke. jeg finner ikke telenor.

25. november - niåringen til naboen koblet opp datamaskinen min til telenor for meg. han er så smart. jeg fortalte

ham at han måtte være et vidunderbarn, men han sa at det bare var ekstra service. for et beskjedent barn. han er så smart,

og gir ekstra service til folk. uansett er han smartere enn de dustene som solgte meg modemet. de fortalte meg aldri at

jeg måtte ha kommunikasjons program. vedder på at de ikke visste det. og hvorfor lager de to telefon-kontakter på baksiden

av modemet når du bare trenger ett? og hvorfor er den ene kontakten merket \"telefon\" når det ikke er meningen at du skal

koble den til telefonuttaket i veggen? jeg syntes summetonen hørtes merkelig ut! modem-makere må være dumme! men guttungen

fant ut av det likevel.

26. november - hva er internett? jeg trodde jeg var på telenor. ikke denne internett-tingen. jeg er forvirret.

27. november - niåringen ved siden av viste meg hvordan jeg skal bruke disse telenor-greiene. jeg fortalte ham at

han måtte være et geni. han sa at det er han, sammenlignet med meg. kanskje han ikke er så beskjeden likevel.

28. november - jeg prøvde å bruke chat idag. jeg snakket inn i datamaskinen, men det skjedde ikke noen ting.

kanskje jeg må kjøpe en mikrofon.

29. november - jeg fant noe som heter usenet. jeg kom meg fort vekk derfra, for jeg er koblet til telenor sitt

nett, og ikke usenett.

30. november - disse folkene i den usenett-saken driver og bruker store bokstaver hele tiden. hvordan får de til

det? jeg har aldri funnet ut hvordan jeg kan skrive med store bokstaver. kanskje de har en annen type tastatur.

31. NOVEMBER - JEG RINGTE TIL DEN BUTIKKEN DER JEG KJØPTE DATAUTSTYRET OG KLAGET FORDI JEG IKKE HAR NOEN

STOR-BOKSTAV-TAST. TYPEN PÅ TEKNISK SUPPORT SA AT DET VAR CAPS LOCK TASTEN. HVORFOR STÅR DET IKKE STOR-BOKSTAV-TAST DA?

JEG SA JEG MÅ HA FÅTT ET BILLIG TASTATUR, OG AT JEG VIL HA ET BEDRE ET. FORRESTEN SÅ ER IKKE DEN ENE SHIFT TASTEN MIN LIKE

STOR SOM DEN ANDRE. HAN SA AT DET ER STANDARD. JEG SA AT JEG IKKE VIL HA ET STANDARD TASTATUR, MEN EN ANNEN TYPE. JEG MÅ

HA HATT EN VIKTIG KLAGE FOR JEG HØRTE AT HAN BA DE ANDRE SUPPORT-FOLKENE OM Å LYTTE PÅ SAMTALEN VÅR.

1. DESEMBER - JEG FANT DENNE TINGEN SOM BLIR KALT USENET-ORAKELET. DE SIER AT DET KAN SVARE PÅ ET HVILKET SOM HELST

SPØRSMÅL JEG STILLER. JEG SENDTE 44 FORSKJELLIGE SPØRSMÅL OM INTERNETT. HÅPER JEG FÅR SVAR SNART.

2. DESEMBER - JEG FANT EN GRUPPE SOM HETER REC.HUMOR. JEG BESTEMTE MEG FOR Å POSTE DENNE VITSEN OM KYLLINGEN SOM

KRYSSET VEIEN. FOR Å KOMME TIL DEN ANDRE SIDEN! HA! HA! JEG VAR IKKE SIKKER PÅ OM JEG GJORDE DET RIKTIG SÅ JEG GJORDE DET

56 GANGER TIL.

3. DESEMBER - JEG HØRER STADIG OM NOE SOM HETER WORLD WIDE WEB. JEG VISSTE IKKE AT EDDERKOPPER KUNNE BLI SÅ STORE.

4. DESEMBER - I DAG FIKK JEG SVAR PÅ DE SPØRSMÅLENE SOM JEG SENDTE TIL ORAKELET. GJETT OM DET VAR UHØFLIG. JEG BLE

SÅ SINT AT JEG POSTET EN SINT MELDING OM DET I REC.HUMOR.ORACLE. JEG VAR IKKE SIKKER PÅ OM JEG POSTET DET RIKTIG, SÅ JEG

PRØVDE 22 GANGER FOR SIKKERHETS SKYLD.

5. DESEMBER - NOEN BA MEG OM Å LESE EN FAQ. JØSS DE HADDE VEL IKKE TRENGT Å BEGYNNE MED BLASFEMI.

6. DESEMBER - EN ANNEN BA MEG OM Å SLUTTE Å ROPE I ALLE MELDINGENE MINE. FOR EN IDIOT. JEG ROPER VEL IKKE! JEG

SNAKKER IKKE EN GANG, FOR JEG HAR INGEN MIKROFON! JEG BARE SKRIVER! HVORDAN KAN DE LA DISSE UHØFLIGE DUSTENE FÅ LOV TIL Å

VÆRE PÅ INTERNETT?

7. Desember - Hvorfor skal man ha en Caps Lock tast hvis det ikke er meningen at man skal bruke den? Den er sikkert

ekstrautstyr som gjør at det koster mer penger.


8. Desember - Jeg leste akkurat denne posten som het \"tjen penger fort\". Jeg er så spent. Jeg kommer til å tjene

masse penger. Jeg gjorde som det sto, og postet den videre i alle nyhetsgrupper jeg kunne finne.

9. Desember - Jeg har akkurat laget min egen signatur-fil. Den er bare 6 sider lang. Jeg må kanskje jobbe litt mer

med den.

10. Desember - Jeg har akkurat funnet en gruppe som heter alt.aol.sucks. Jeg har lest noen poster der og er helt

enig i at aol burde fjernes fra jordens overflate. Jeg lurer på hva en aol er.

11. Desember - Jeg spurte etter litt informasjon i en av gruppene. En eller annen type ba meg å sjekke

ftp.netcom.com. Jeg har lett og lett, men jeg kan ikke finne den gruppen.

12. Desember - Jeg sendte en post til alle usenet gruppene på Internett der jeg spurte hvor ftp.netcom.com er.

Forhåpentligvis er det noen som vet det, og kan hjelpe meg. Jeg kan ikke spørre nabogutten mer. Foreldrene hans sier at

når han kommer tilbake fra huset mitt, så ler han så mye at han ikke kan sove eller gjøre lekser. Så de vil ikke la ham få

komme hit mer. Jeg har en god sans for humor. Jeg skjønner ikke hvorfor folkene i rec.humor gruppen ikke likte

kyllingvitsen min. Kanskje de bare liker frekke ting. Noen sendte meg poster som gjaldt de 56 postene med kyllingvitsen,

og de brukte stygge ord.

13. Desember - Jeg sendte en ny post til alle usenet gruppene for å spørre hvor ftp.netcom.com er. I går hadde jeg

glemt å legge ved den nye signatur-filen min. Nå er den 8 sider lang. Jeg vet at alle helt sikkert har lyst til å lese

favoritt-diktet mitt, så jeg inkluderte det også. Jeg har også tenkt til å legge til den novellen jeg liker så godt.

14. Desember - En eller annen dust stengte kontoen min. De sa det var på grunn av det jeg gjorde. Jeg har vel ingen

konto i banken hans. Han er så dum.
..Trond
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.63 sekunder å laste siden
Top of Page