Ja först tänkte jag att det kunde vara skönt att öppna och få in friskluft varma sommar dagar. men fönstrena på dörrarna fungerar ju lika bra till det, sen har jag en uppsättning halvdörrar till riktigt heta dagar, och även överdelen om de nu skulle behövas.
Något behov av att ha den öppen just för terrängkörning känns det inte som jag har, håller nog skapligt reda på vart jag har fronten ändå,
Även om det inte värkar så gämt
Så nu tänker jag att det mest blir till besvär med hållarna som hänger på sidorna när fönstret är stängt, samt att det blir mer saker på den lilla instrumentpanelen med låsningen för fönstet samt en uppsättning lister till som håller fukt och riskerar bli rost samlare och måste hållas fräscha för att det skall vara tätt vid fram rutan.
Nä jag sätter nog dit den direkt på hytten nu och spar rutramen om jag skulle ändra mej.
Jag måste byta ruta innan jag kan åka de 9 milen till Söderköping och få svetshjälpen till helgen, då är den snabbaste och lättaste lösningen att inte använda rutramen,Det är tillräkligt krongligt att pilla dit nya fönstret själv ändå