Laplander Forum online since 2003   Today: 16 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Klubb
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Klubb

Klubb 17 år, 7 måneder siden #405

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Det har kommet frem at det er flere som ønsker seg en uformell klubb for oss som er glad i turer og offroad.
I forbindelse med at vi starter faste høsttreff og vårtreff kan det jo passe at vi samtidig starter en klubb for alle som vil være med.
Det vil selvsagt ikke koste noe å være medlem, og det vil bli så få regler og betingelser som mulig.

Jeg regner med at vi kan få til spesialpriser i shoppen for klubbmedlemmer, og alle medlemmer får selvsagt spesial-invitasjon til treffene (men de er fremdeles åpne for alle, og ikke bare klubb-medlemmer).
Jeg er allergisk mot byråkrati, så klubben vil være uformell, og ha minst mulig restriksjoner.

Noen som har synspunkter på dette?
..Trond

Re:Klubb 17 år, 7 måneder siden #505

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
får jeg være med, med en halv laplander;)

Re:Klubb 17 år, 7 måneder siden #507

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Selvsagt. Det finnes ingen regler som sier hvor mange Laplandere du må ha. En halv holder i massevis
..Trond

Re:Klubb 17 år, 7 måneder siden #512

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Jag är med!!!
Både på träffarna o i klubben.
//Danne B)

Re:Klubb 17 år, 7 måneder siden #513

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Jeg skal lage egen registrerings-side for klubben slik at det blir lettere å registrere seg. Jeg har bare ikke kommet så langt ennå.

Klubb-medlemmer vil også få spesielle fordeler etter hvert, og mer info om dette kommer snart.

Foreløpig kan alle som vil (medlemmer) få egen mail adresse og egen web-adresse i klubben.
Det blir både web-mail og pop3.
Dere kan få dette med en gang.
Adressen blir Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen
web-adressen blir medlemsnavn.lappklubben.org

På web-adressen kan dere legge opp egne hjemmesider eller annet gøy.
Hvis dere vil kan jeg sette opp en hjemmeside-generator slik at dere ikke trenger å kunne HTML for å lage sidene.

Dere kan velge hva dere vil som medlemsnavn.

Send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen med hva dere vil ha som medlemsnavn og passord.
Passordet brukes til å logge inn i mailboksen og til hjemmesidene
..Trond

Re:Klubb 17 år, 7 måneder siden #517

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
I\'m also in :blink:


Tjohooooooooooooooo. Her skal det bli liv ja,
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.75 sekunder å laste siden
Top of Page