Laplander Forum Søk online since 2003   Today: 19 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Bjurbäcken igen?
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Bjurbäcken igen?

Bjurbäcken igen? 14 år, 10 måneder siden #4078

  • Lennart
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 9
  • Karma: 7
Vill bara hälsa att min lågtflygande valp vid namn Gripen nu är godkänd i besiktningen - tack vare Tore i Haqen - så då är det väl dags för en liten tur i Bjurbäcksområdet, kan jag tycka, men jag är ju bara \"närmast sörjande\".

För dom som undrade på vårträffen 2008: Det var inte bensinpumpen, inte förgasaren, inte något annat än att byta tändningens elsystem från 24 till 12 volt, fast det var ju mycket nog. - Inte vet jag hur Tore gjorde, men det funkar.

Så snart ses vi väl igen i värmlandsskogarna hoppas jag!



/Lennart

Re:Bjurbäcken igen? 14 år, 10 måneder siden #4088

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Jeg har ingen fast Internet-oppkobling for tiden, derfor er jeg ikke her hver dag. Men jeg titter innom så ofte jeg kan.

Har ingen bil, heller, derfor er jeg ikke i Bjurbäcken så ofte som før.

Har hatt innbrudd, så jeg må bruke pengene der, og da blir det ingen bil før til høsten eller vinteren.

Dere andre kan jo treffes i Bjurbäcken likevel. Rondellen er åpen for alle. Om dere vil være i Höglunda, kan dere bruke området når dere vil.
..Trond

Re:Bjurbäcken igen? 14 år, 10 måneder siden #4089

  • Beau
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 134
  • Karma: 30
Det var tråkigt att höra Trond. Är det på Höglunda eller i Norge du har haft inbrott?

Re:Bjurbäcken igen? 14 år, 10 måneder siden #4094

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Innbruddet var i Norge. De tømte hele huset, så jeg må kjøpe alt innboet på nytt.
Nå har jeg akkurat brukt 13000 på alarm. Det neste jeg skal kjøpe er videoovervåking. Så blir det kaffetrakter og ovn.
..Trond

Re:Bjurbäcken igen? 14 år, 10 måneder siden #4095

  • Lennart
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 9
  • Karma: 7
Instämmer med \"Beau\" - själva har vi haft inbrott både \"uppe på skogen\" och inne i stan - men valpen tog de ej!

Hoppas vi snart kan träffas i Bjurbäcken igen.

Re:Bjurbäcken igen? 14 år, 9 måneder siden #4096

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Väldigt tråkigt att höra Trond. Hoppas att du har dina bilar kvar. Ser fram mot en Bjurbäckenträff!
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.78 sekunder å laste siden
Top of Page