Laplander Forum Hjelp online since 2003   Today: 19 april 2024  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Bulker i karroseri etter lister på frontdører.
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Bulker i karroseri etter lister på frontdører.

Bulker i karroseri etter lister på frontdører. 14 år siden #4288

  • terrianders
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 5
  • Karma: 5
Antagelig så forstår dere alt hva jeg mener, men jeg forklarer lit til. Altså når jeg setter dørene helt opp forran så viler de på hjørnet av karoseriet og der har det blitt en grop på hver side etter trelistene på dørene... Jeg har lurt på og fikkse dette opp og sette på en slags gummikloss der etterpå. Noen som har noen bra tips? har ikke lyst på en vanlig grå dørstopper til ingangsdører og lignende:-)

Re:Bulker i karroseri etter lister på frontdører. 14 år siden #4296

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Regner med at du har svensk utgave, siden du nevner lister på døren.
Vet ikke helt hvor stort område som blir truffet av listen, siden det ikke er lister på døren på de norske.

På mine er det hjørnet på fordøren som treffer, det er bare snakk om et punkt på ca 2 cm. Der har jeg festet filtkotter med samme farge som lakken.

Om det er snakk om et større område går det kanskje an å bruke slike tetningslister som de selger på Maxbo?
De er av gummi, og jeg tror de er beregnet på dører og vinduer, men kan jo brukes til annet også. Kan males i samme farge som bilen.
..Trond

Re:Bulker i karroseri etter lister på frontdører. 14 år siden #4303

  • terrianders
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 5
  • Karma: 5
Takk for tipset. jeg har dette stålkarroseriet da, men det er ikke så store feltet som blir rammet, men siden ingen har brydd seg om det tidligere har det blitt ganske dype søkker der dørlistene treffer kanten på fronten.

Re:Bulker i karroseri etter lister på frontdører. 14 år siden #4308

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1523
  • Karma: 38
Tror jeg bare ville satt på to runde filtknotter på hver side av bilen, slik jeg har gjort på mine. Ta en kost og legg på litt lakk på dem, så synes det nesten ikke.

Jeg brukte Araldite for å feste dem, slik at de skal tåle regnvær.
..Trond
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.69 sekunder å laste siden
Top of Page