Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006

Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006 01/03/2006 03:11 #113

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Ville bare minne om vintertreffet på Trandum den 10-12 mars 2006. Selv kommer jeg dit tirsdag 7/3 og blir hele uken.
Nå har det snødd kraftig, og skal fortsette frem til helgen, så dette blir et skikkelig snø-treff
..Trond

Re:Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006 01/03/2006 06:46 #114

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Jeg er for å lage tuneller hele veien der oppe jeg da!
Lar det seg gjøre tru?
Snø tuneller!!!!:whistle:

Re:Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006 01/03/2006 06:49 #115

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Med så mye snø som vi har nå kan vi vel lage Valp-tuneller..
..Trond

Re:Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006 03/03/2006 08:04 #116

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Om det var mye snø tidligere, så er det vel enda mer nå. Jeg skal en tur til Trandum med tilhenger på lørdag (jeg kommer først) så det spørs kanskje om jeg klarer å komme inn på plassen
..Trond

Re:Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006 05/03/2006 07:01 #117

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Årets vintertreff på Trandum ble innviet i dag (4. mars 2006)
Slik så det ut når vi kom til plassen:
..Trond

Re:Vintertreff Trandum 10-12 Mars 2006 16/03/2006 07:46 #119

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Tiden gikk alt for fort. Nå er treffet over.
Her er skjermspareren fra vintertreffet:
Vintertreff.dum
..Trond
  • Side:
  • 1
  • 2
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.10 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page