Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Ny bil
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Ny bil

Ny bil 06/01/2007 23:19 #1223

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jippii!!

Jeg har kjøpt ny bil

Hver gang jeg har vært på treff eller tur, så står Laplanderen på verksted 2-3 uker..
Nå har jeg kjøpt reservebil som skal brukes de gangene den står på verksted
Henter den om en time..
..Trond

Sv:Ny bil 06/01/2007 23:59 #1226

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
jaha...hva da ?????? få høre..bilder `?``

Sv:Ny bil 07/01/2007 03:02 #1229

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Var for mørkt, og jeg har blitz-løs telefon. Skal ta bilder i morgen
..Trond

Sv:Ny bil 07/01/2007 03:59 #1230

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
skulle ikke forundere meg om det var en volvo `?

Sv:Ny bil 07/01/2007 21:03 #1231

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Det er en SU
..Trond

Sv:Ny bil 07/01/2007 22:40 #1232

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
Trond skrev:
Det er en SU



grattis men så var det bilder dah.....
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.11 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page