Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Bremselysbryter...
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Bremselysbryter...

Bremselysbryter... 27/03/2006 02:00 #140

  • storole
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 2
  • Karma: 1
Hei!

Jeg er ute etter hvor bremselysbryteren sitter på en 1968 mod norsk hardtop. Jeg trodde denne satt ved bremsepedalen, men jeg finner den ikke der. Noen som har et hint?!

mvh Storole

Re:Bremselysbryter... 27/03/2006 17:37 #141

  • Lasse
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 45
  • Karma: 2
hei den sitter på bremserøret forran, ca mellom radiator og grill. håpr dette hjalp;)

Re:Bremselysbryter... 30/03/2006 22:10 #143

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Nr 6 på tegningen er bremselysbryteren:
..Trond

Re:Bremselysbryter... 31/03/2006 01:13 #144

  • storole
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 2
  • Karma: 1
Hei!

Takker for begge svar! Tegningen stemmer ikke helt med min bil, men den var til god hjelp! Jeg har funnet bryteren og feilen...(Samme sak) Har byttet ut bryteren med en av det gode gamle slaget, med fjær ned til pedalen.

# Storole
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.09 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page