Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Naturlig primus
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Naturlig primus

Naturlig primus 15/02/2007 07:23 #1560

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
This thread discusses the Content article: Naturlig primus

Kjempe smart, Jeg har selv benyttet meg av dette. Funker som bare det!
Men dette er et kjent bekrep av norske tømmermenn fra gammelt av, de brukte dette daglig da de var ute og tømret, hvis det heter det?

Men absolut å anbefale, og kjempe lett og gjør, spes hvis man har motor sag.

Sv:Naturlig primus 18/02/2007 17:59 #1571

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Har också använt mig av den \"primusen\" i det militära. Ger bra värme också!

Sv:Naturlig primus 19/02/2007 05:37 #1572

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Hvis det er noen som har med motor sag ( gjør det mye enklere ) på vintertreffet så kan jo dette demonstreres!

Re:Naturlig primus 19/04/2007 19:26 #1961

Ja det var lurt jag såg at det var några här i trakten som brukte sånne vid jula og satt ut med veien
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.11 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page