Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

ny bil på meg....
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: ny bil på meg....

ny bil på meg.... 17/06/2007 03:06 #2179

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
kjøpt treff vogn...både terreng vogn og kamper i ett:nuts:

Vedlegg:

Re:ny bil på meg.... 17/06/2007 03:27 #2183

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Grattis med nytt telt
..men den ser ut som den er dyr å frakte til og fra treff

Jeg skal også kjøpe noe å kjøre med, men det blir nok noe som er litt mindre (og billigere frakt)
..Trond

Re:ny bil på meg.... 17/06/2007 03:30 #2185

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Grattis! Godt å ha noe å dra Trond opp av gjørma med!

Re:ny bil på meg.... 17/06/2007 05:36 #2192

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg skaffer heller noe som er lettere å få opp av gjørma
..Trond

Re:ny bil på meg.... 17/06/2007 05:40 #2194

  • Gabus
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 117
  • Karma: 15
Grattis med ny vogn...


Ser skikkelig cool ut,men for et beist

Sv:ny bil på meg.... 17/06/2007 17:24 #2195

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Bensin V8 ?
//Danne
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.09 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page