Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

båre stattiv???
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: båre stattiv???

båre stattiv??? 13/07/2006 05:20 #233

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
åssen er det å ligge på da?? vikle vakklete eller???:blink:

Re:båre stattiv??? 13/07/2006 05:29 #235

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
NOPE! Fungerer som bare det!

Re:båre stattiv??? 13/07/2006 05:30 #236

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
hummmmmm fiffi.....:laugh: må få en pressenningsmaker:laugh: til å lage tak å vegger da tenker jeg:P

Re:båre stattiv??? 13/07/2006 05:30 #237

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg satte opp et stativ i troppetransporthengeren og festet 2 bårer der. Det er like stødig som en køyeseng fra Møbelringen.
Har du det løst og ikke støttet mot noe, så blir det nok vaklete, men legger du presenning over som festes i noe (med plugger eller i trær) så blir det stødig.

Skal du bruke det løst, og uten tak, så går det også greit, men da bør du ha 4 bårer for å få det stødig nok.
..Trond

Re:båre stattiv??? 13/07/2006 05:34 #238

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
kan både ha meg å villvo`n inni der da:laugh: :laugh:må vel se å få byttet bort villvo`n (når den blir ferdig) i en 306 så jeg har noe å ligge i :laugh:

Re:båre stattiv??? 13/07/2006 05:37 #239

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Det kan jo bli artig

Kommer du med en 306 så kan vi leke følg lederen.
Det skal ta meg 5 minutter å kjøre deg fast
..Trond
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.10 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page