Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Sugen som f*n på körning
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Sugen som f*n på körning

Sugen som f*n på körning 28/07/2007 23:37 #2399

  • Andreas.E
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 28
  • Karma: 2
I fjor var det en träff uppe i Hadeland (eller något sådant) i augusti. Är det något sådant i år ?

För jag är så otroligt sugen på att få köra lite

Re:Sugen som f*n på körning 29/07/2007 02:36 #2400

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
sugen på kjørning har jag varit leeeeeenge..

Re:Sugen som f*n på körning 30/07/2007 05:35 #2402

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Ni skulle ha kört i skövde,,,
Andreas va ju i allafall där men,,,
//Danne

Re:Sugen som f*n på körning 31/07/2007 05:39 #2403

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Andreas.E skrev:
I fjor var det en träff uppe i Hadeland (eller något sådant) i augusti. Är det något sådant i år ?


Det blir treff på Hadeland i år også, men tidspunktet er ikke bestemt ennå.
Tidspunktet blir avgjort på et møte i slutten av denne uken.
..Trond

Re:Sugen som f*n på körning 02/08/2007 20:14 #2408

  • Andreas.E
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 28
  • Karma: 2
Suuuuppppeeerrrttt Då måste jag bara bli frisk först.
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.08 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page