Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Tog uten konduktør
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Tog uten konduktør

Tog uten konduktør 26/10/2007 02:34 #2731

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Mange kommer for sent til toget. Men er man konduktør, og på jobb, så bør man vel ikke være for sen...
..Trond

Re:Tog uten konduktør 26/10/2007 15:16 #2732

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
ikke første gang, å sikkert ikke siste heller
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.09 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page