Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Høytorptreffet 2008
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Høytorptreffet 2008

Høytorptreffet 2008 02/05/2008 02:44 #3296

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Denne tråden handler om Artikkelen: Høytorptreffet 2008

Blir nog ett besök där. Inte så långt bort.

Re:Høytorptreffet 2008 02/05/2008 13:28 #3298

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg vet ikke ennå om jeg har fri. Om jeg har det, så tar jeg en tur også
..Trond

Re:Høytorptreffet 2008 14/05/2008 05:10 #3330

  • Beau
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 134
  • Karma: 30
Jag har varit på Höytorpfort treff två gånger. Anbefalles. Mycket trevligt och välbesökt.

Re:Høytorptreffet 2008 14/05/2008 13:35 #3331

  • Andreas.E
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 28
  • Karma: 2
Räknar med att besöka träffen, men lite osäker om jag har något i kalendern som kan skapa förhinder.

Re:Høytorptreffet 2008 14/05/2008 13:49 #3332

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Ja,,, har jag kommit ikapp ekonomiskt så blir det en tur,,
//Danne

Re:Høytorptreffet 2008 30/07/2008 02:22 #3491

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Det ble ikke noe Høytorp-treff på meg.
Jeg har fri, men jeg mangler penger og bil. Begge bilene er syke, får ikke reparert dem før i september.
..Trond
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.14 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page