Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Vårträff Bjurbäcken 2008
(1 besøkende) (1) gjest

EMNE: Vårträff Bjurbäcken 2008

Vårträff Bjurbäcken 2008 06/05/2008 00:56 #3305

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Denne tråden handler om Artikkelen: Vårträff Bjurbäcken 2008

Ser fram mot Bjurbäckenträffen. Hoppas få se alla gamla bekanta.

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 06/05/2008 01:40 #3306

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg har ingen bil som er i kjørbar stand, men jeg kommer likevel
..Trond

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 06/05/2008 12:26 #3307

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
jeg har snart! Skal teste den på trandum i helgen.
Men sverige skal den F#¤% meg være i stand. Kan få sitte på med meg du Trond!

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 06/05/2008 15:42 #3308

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg kjører motorsykkel, så kan jeg bli med å ta bilder
..Trond

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 06/05/2008 20:32 #3309

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Jag blir med,, både till trandum å till bjurbäcken,
Bara jag hittar anledningen till oljudet i v framnav,, dunkar som fasen sedan besiktningen,,
Slutar så fort man bromsar,,
Vågar nog inte köra ända till norge utan att hitta felet,,
//Danne

Re:Vårträff Bjurbäcken 2008 07/05/2008 00:13 #3310

  • Andreas.E
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 28
  • Karma: 2
Hejsan hoppsan!!!
Jag blir också med till Bjurbäcken, kommer nog redan på torsdagen. Så på fredagen kommer min nya \"dame\" som skall bli med på sin första Jeep tur. Överlever hon det, så håller det nog läääääänge
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.11 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page