Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

pingzgauer
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: pingzgauer

pingzgauer 18/08/2008 17:23 #3569

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Som noen av dere vet var jeg å sjekket ut skogen i Mjøndals traktene i helgen.

Vet dere hva jeg så da eller. Møtte 2 likesinnede fiskere med en slik pingzgauer. Faan å tøff bnil altså. hr hatt lyst på en sånn driiit lenge.
Snakket med en av mine dårlige venner, han menete at denne slukte mer suppe enn en 13 bil, da fant jeg ut av at jeg bør vente med å anskaffe meg en slik en til jeg vinner 1\'ste premien i lotto

Re:pingzgauer 18/08/2008 22:34 #3572

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
tøffe som faen...men tørste har jeg hørt..


Re:pingzgauer 19/08/2008 01:24 #3576

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Modellen på filmen bruker rundt 1,7 liter på vanlig kjøring. Er jo ikke så mye mer enn de vi har fra før.
..Trond

Re:pingzgauer 19/08/2008 13:24 #3581

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
Det var ikke gæli, trudde det var mye mer jeg
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.11 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page