Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Rune har byttet ut Valpen
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Rune har byttet ut Valpen

Rune har byttet ut Valpen 04/10/2008 05:26 #3670

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Rune har gitt opp å skru på Valpen, nå er den pensjonert.
Nå har han skaffet et nytt terrengkjøretøy..
..Trond

Re:Rune har byttet ut Valpen 04/10/2008 16:56 #3671

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Frågan är om bakaxeln håller för vikten,,,
//Danne

Re:Rune har byttet ut Valpen 04/10/2008 20:44 #3672

Ja den går då fint att köra lilla valpturen runt skogen i Höglunda kanske inte ens behöver ta om i svängarna

Re:Rune har byttet ut Valpen 05/10/2008 20:40 #3673

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Ser ju riktigt bra ut. Går nog lagom fort också

Re:Rune har byttet ut Valpen 06/10/2008 03:07 #3674

  • Torgersen
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 764
  • Karma: 26
danneape wrote:
Frågan är om bakaxeln håller för vikten,,,
//Danne


Hva er det du prøver å si Danne?


hhansenfhising wrote:
Ja den går då fint att köra lilla valpturen runt skogen i Höglunda kanske inte ens behöver ta om i svängarna


Nå ja, skal nok si at den drar bra ja! Tok seg frem denne ass. Nå gleder jeg meg til vinteren, da skal dere nok se at jeg kommer frem!

Re:Rune har byttet ut Valpen 06/10/2008 11:33 #3675

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Det är ju glidlager i bakaxeln original,,,
Med ditt tak över nöjesfältet och att du troligen gasar friskt som vanligt behövs nog kullager,,
//Danne
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.13 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page