Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Gammel feltvogn
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Gammel feltvogn

Gammel feltvogn 18/11/2008 11:28 #3774

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Noen som vet hvilken fabrikk som har laget denne gamle feltvogna?

Vedlegg:
..Trond

Re:Gammel feltvogn 19/11/2008 06:43 #3779

  • Beau
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 134
  • Karma: 30
Hej Trond!
Den var tuff!! Har du köpt den? Följde det med snökedjor att ha i lådorna på sidan? Tar nog en stund att lägga på alla snökedjorna.

Re:Gammel feltvogn 19/11/2008 14:56 #3780

Ja det kan man kalla road train
Vilket bygge. Vad tror ni om terrängegenskaperna ???
Lite svårmanövrerad i terrängen.
Ja det skall vata du då jonas som är van att framföra stora långa svårmanövererade saker , den har väll en svängradie som en tankers kan jag tänka
Men jäkligt tuff var den

Re:Gammel feltvogn 21/11/2008 04:09 #3785

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Trevligt fordon! Håller med Beau, tar nog en stund med kedjorna.

Re:Gammel feltvogn 21/11/2008 21:55 #3786

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Har ikke kjøpt, den var ikke til salgs..
Trenger vel ikke kjettinger når man har så mange hjul. Om denne står fast, så er den så tung at jeg tror ikke det hjelper med kjettinger, uansett
..Trond

Re:Gammel feltvogn 23/11/2008 00:42 #3787

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Du har säkert rätt där Trond.
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.10 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page