Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

2009
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: 2009

2009 02/04/2009 00:45 #4022

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Hejsan Lappgubbar!
Planeras det ngn vårträff?? Skulle vara skoj o ses igen tycker jag

Re:2009 02/04/2009 23:36 #4025

Ja jag jobbar allt min rygg och plånbok klarar av för att få bilen klar till en eventuell vår träff
  • Side:
  • 1
Moderatorer: Trond, Torgersen, cato, danneape
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.09 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page