Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

God sommer!
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: God sommer!

God sommer! 19/06/2009 20:31 #4079

  • Hilmar 2
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 39
  • Karma: 6
Ønsker alle på Laplander en god sommer, kjør mye og kjør forsiktig.

Driver å pusser opp volvoen om dagen. Skal på Høytorp treffet i august...

Hilmar:)

Re:God sommer! 22/06/2009 04:35 #4080

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Det kan nog kanske bli en tur till höytorp för mig med om tid/penger finnes,,
Å ha en fin sommar allihopa från mig med,
//Danne

Re:God sommer! 24/06/2009 18:17 #4087

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
God sommer

Jeg kommer nok ikke til Høytorp. Har ikke noe å kjøre med..
..Trond

Re:God sommer! 24/06/2009 23:14 #4091

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Du har ju massor Trond,, tgb13, gmc, traktor,,,, you name it!
//Danne

Re:God sommer! 25/06/2009 05:06 #4093

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Hmm..

GMC trenger ny toppakning. TGB13 er i orden. Traktoren må ha 12 liter hydraulikkolje.
Problemet er at alle pengene går andre stedet fordi jeg har hatt innbrudd i Norge.
Har ikke nok igjen til bensin, eller til å fikse noe av det andre.
..Trond

Re:God sommer! 16/11/2009 01:01 #4176

  • cato
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 505
  • Karma: 24
har olje til traktoren din jeg trond....sikkert et par tre 20 litere Diesel om du trenger........

cato

ups....litt gammel Tråd....men trenger du trond så....let me knov......
Siste endring: 16/11/2009 01:02 Av cato.
  • Side:
  • 1
  • 2
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.11 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page