Laplander Forum online since 2003   Today: 06 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Skärmsläckare
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Skärmsläckare

Skärmsläckare 24/06/2009 02:48 #4081

  • Beau
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 134
  • Karma: 30
Hej!

Finns skärmsläckarna från förr kvar på Laplander.nu?

Speciellt efterfrågad är en \"Vintertur\" med musik till. Tror det är en Tom Jones melodi \"Green grass of home\" fast med en helt annan text. Detta är tydligen en mega kult hit som är svår att få tag på.

Re:Skärmsläckare 24/06/2009 05:20 #4082

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
files.laplander.nu
Klikk på linken over, eller velg Database -> Nedlasting i menyen
..Trond

Re:Skärmsläckare 24/06/2009 05:32 #4083

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Om noen vil ha bare musikken så kan jeg legge opp den som .mp3

Her er:

Green Green Grass At Home
Med: Pete Newman

{mp3}Country/Green_Grass_At_Home_Pete_Newman{/mp3}
..Trond

Re:Skärmsläckare 05/03/2010 06:59 #4279

  • Beau
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 134
  • Karma: 30
Hej!
Har nyligen haft en datacrash och fick ta datorn på verkstad och installera om windows m.m. Skärmsläckarna försvann också.
Men dom fanns kvar att ladda ner. Alla är bra, men favoriten är Vintertur 2006! Suverän!

Re:Skärmsläckare 06/03/2010 21:43 #4281

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg husker ikke lenger hvilken musikk som lå i de forskjellige. Var det vintertur 2006 som hadde Green, green gras?

Mistet du mye når det krasjet? Du hadde sikkert tatt backup av alle data
..Trond
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.13 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page