Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Høytorptreffet 2009
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Høytorptreffet 2009

Høytorptreffet 2009 02/08/2009 19:19 #4097

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Denne tråden handler om Artikkelen: Høytorptreffet 2009

Någon här som ska dit?
Jag och kleve tar oss en tur,
//Danne

Re:Høytorptreffet 2009 03/08/2009 03:54 #4098

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Ikke jeg. Den helgen er jeg på kanotur i Humsjön.
..Trond

Re:Høytorptreffet 2009 06/08/2009 05:04 #4099

  • Beau
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 134
  • Karma: 30
Jag skall också dit med några härifrån. Spännande med kanottur på Humsjön. Har du köpt kanot?

Re:Høytorptreffet 2009 06/08/2009 17:19 #4100

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Kjøpte den i 2008

Kano
..Trond

Re:Høytorptreffet 2009 13/08/2009 23:36 #4103

  • danneape
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 274
  • Karma: 30
Vi hade en kanontur!
Gott väder ( fram till kl1 på söndagsmorron)
Och gott sällskap,
Undertecknad vann inget på lotteriet men det var det andra som gjorde,
Troligen blir det en tur även nästa år fast med mer militaria med oss,
//Danne

Re:Høytorptreffet 2009 27/08/2009 20:28 #4109

  • Hilmar 2
  • FRAKOBLET
  • Junior Boarder
  • Innlegg: 39
  • Karma: 6
Jeg fikk i allefall Vogna nesten ferdig til treffet. Kjempetur i til høytorp ved en senere anledning også.



  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.11 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page