Laplander Forum online since 2003   Today: 11 juni 2026  
Kalender
Ingen hendelser
   

Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Hjemmelaget spylevæske
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjemmelaget spylevæske

Hjemmelaget spylevæske 13/01/2010 19:45 #4215

  • Ystei
  • FRAKOBLET
  • Bruker
  • Karma:
Denne tråden gjelder artikkelen: Hjemmelaget spylevæske

KUlt! Hvor mye koster isopropanol/litern da?

Sv:Hjemmelaget spylevæske 13/01/2010 22:10 #4216

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Jeg kjøpte en flaske i fjor, mener å huske at jeg ga 11 kroner for en liter. Den holder til ca 4 liter spylevæske.
..Trond

Sv:Hjemmelaget spylevæske 14/01/2010 17:38 #4219

  • sveeiv
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
  • Innlegg: 15
  • Karma: 3
Jeg går ut i fra at denne blandingen ikke fryser på vinteren ??

Sv:Hjemmelaget spylevæske 15/01/2010 03:37 #4221

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
I den spylevæsken du kjøper ferdig har de tilsatt isopropanol for at den ikke skal fryse. Det er isopropanolen som gjør at blandingen tåler kuldegrader. 30% isopropanol skal tåle ca -27 grader. Vil du at den skal tåle lavere temperaturer tilsetter du litt mer enn 30%.
..Trond

Sv:Hjemmelaget spylevæske 24/01/2010 03:18 #4231

  • Seglarn
  • FRAKOBLET
  • Senior Boarder
  • Innlegg: 72
  • Karma: 10
Tack för ett bra tips Trond!!

Sv:Hjemmelaget spylevæske 28/01/2010 04:57 #4233

  • Trond
  • FRAKOBLET
  • Moderator
  • Innlegg: 1526
  • Karma: 38
Det kommer snart noen flere tips

Kan bare ikke avsløre alt på en gang..

Jeg har lagt opp en del forskjellige tips, som blir publisert ca hver 3. dag.
..Trond
Siste endring: 30/01/2010 16:20 Av Trond.
  • Side:
  • 1
Kopirett Laplander.nu
Det tok 0.08 sekunder å laste siden
Banner
Top of Page